Yleispalaute

Yleistä palautetta voi antaa palautelomakkeella. Tällä lomakkeella lähetetty palaute toimitetaan kyseistä asiaa hoitavalle henkilölle.

Työehtoasiat

Jos lähetät palautetta tai tiedustelun, joka koskee työehtoasioita, niin käytä sen palautelomaketta.

Työ- ja palkkaehtoja, työoikeutta, palkkaturvaa, työturvallisuutta, sosiaaliturvaa ja ammatillista koulutusta koskevissa asioissa voit soittaa myös edunvalvonnan palvelunumeroon 020 77 41100 ma-pe klo 8.30-15.00.

Osoitteenmuutos

Metalliliiton jäsenrekisteri saa osoitteenmuutostiedot Väestörekisterikeskuksesta, kun olet tehnyt muuttoilmoituksesi sinne. Samalla muuttuu osoitteesi myös Ahjon osoitteisiin. HUOM: Jos sinulla on Väestörekisterikeskuksessa tietojen luovutuskielto, muista ilmoittaa muutoksesta jäsenrekisteriin itse. Sama koskee nimenmuutosta. Osoitteesi saat muutettua liiton jäsenrekisteriin osoitteenmuutoslomakkeella.

Jäsenasiat

Jäsenyyteesi liittyvissä asioissa käytä palautelomaketta, joka menee suoraan jäsenrekisteriin.

Liittymistä, jäsentietojen muutoksia, jäsenkorttia ja jäsenmaksuja koskevissa asioissa voit soittaa myös jäsenpalveluun 020 77 41180 ma-pe klo 8.30-15.00.

Koulutusasiat

Jos palautteesi koskee liiton koulutusasioita, käytä palautelomaketta, joka menee suoraan kyseisiä asioita hoitaville.

Järjestöasiat

Jos palautteesi koskee järjestöasioita, käytä palautelomaketta, joka menee suoraan kyseisiä asioita hoitaville.

Työttömyysturva

Jos asiasi koskee työttömyysturvaa tai koulutustukea,  ota yhteyttä suoraan työttömyyskassaan.

Ansiopäivärahaa, koulutustukea, koulutuspäivärahaa ja vuorottelukorvausta koskevissa asioissa voit soittaa myös työttömyyskassan palvelunumeroon 020 690 455 arkipäivinä ma-pe klo 8.30-15.00.  Puhelu maksaa lankapuhelimella paikallisverkkomaksun ja matkapuhelimella matkapuhelinmaksun. Jonotusaika on maksuton.

Yhteystiedot

Jos haluat lähettää viestin suoraan jollekin liiton työntekijälle, niin sähköpostiyhteydet löydät yhteystiedot-sivulta.

Jos kysyt palautteessasi jotain ja haluat vastauksen kysymykseesi tai muuten haluat vastausta palautteeseesi, niin yhteystietosi ovat välttämättömät.