Muita jäsenetuja

Teboil

Teboilin jäsenkorttialennus on 2,1 senttiä / litra bensiinistä ja dieselöljystä. Lisäksi jäsenkortilla saa alennusta voiteluaineista 10 %, autokemikaaleista 5 %, pesuista 5 % sekä nestekaasupullon täytöstä 5 %.

Polttoainealennukset saa liiton magneettijuovallisella jäsenkortilla kaikilta Teboil-huoltamoilta ja -automaattiasemilta, lukuun ottamatta nettohintapohjaisia Teboil Express -automaattiasemia.

www.teboil.fi/liitto

Vakuutusyhtiö If

Vakuutusyhtiö Ifistä saat rahanarvoisia vakuutusetuja. Lisätietoja vakuutuseduistasi saat palvelunumerosta 010 19 19 95 ja osoitteesta www.if.fi/metalli sekä tästä.

F-Secure -kotikäyttöetu

F-Secure antaa SAK:laisten liittojen jäsenille 20–40 euron alennukset Safe-tuotteistaan, jotka suojaavat Windows-tietokoneet, Macit, älypuhelimet ja tabletit (Android ja iOS) haittaohjelmilta ja muilta internetin vaaroilta.
Safe-tuotteiden alennetut hinnat ovat:
F-Secure Safe 1 vuosi, 3 laitetta: 39,90 euroa (norm. 59,90 euroa)
F-Secure Safe 1 vuosi, 5 laitetta: 49,90 euroa (norm. 79,90 euroa)
F-Secure Safe 1 vuosi, 7 laitetta: 59,90 euroa (norm. 99,90 euroa)

F-Securen Safe-tuotteet voi ostaa ja asentaa alla olevan linkin kautta, kun käyttää kampanjakoodia.
Kampanjakoodin saat Metalliliiton jäsenpalvelusta, puh. 020 77 41180,  jasenrekisteri@metalliliitto.fi.

Tallink Silja

Liiton jäsenillä on mahdollisuuden liittyä Club One -jäseneksi ilmaiseksi, suoraan keskimmäiselle Silver-tasolle. Silver-tason etuihin kuuluu jopa 20 % perusalennus tietyistä normaalihintaisista tuotteista. Lisätietoja kanta-asiakkuuden eduista www.clubone.fi.

Liity Club One -asiakkaaksi osoitteessa www.clubone.fi/erikoisliittyminen. Erikoisliittymiseen tarvitset Metalliliiton-asiakasnumeron. Mikäli olet jo Club One -jäsen, nykyinen kanta-asiakasnumerosi pysyy voimassa. Jos olet Bronze-tason asiakas, sinut siirretään Silver-tasolle. Ilmoita Club One kanta-asiakasnumerosi ja Metalliliiton asiakasnumero osoitteeseen erikoisliittymiset@tallinksilja.com, näin rekisteröidyt sopimusetuasiakkaaksi ja saat postitse tarvittaessa Silver-tason kortin.

Club One -jäseneksi liittymisessä tarvittava Metalliliiton yhdistys- /jäsennumero on 7176.

Viking Line

Viking Linen vapaa-ajan matkaedut ovat voimassa Metalliliiton jäsenille. Reitit, aikataulut, hinnat ja varaukset osoitteessa

Metalliliiton asiakasnumero on 330181.

Eckerö Line

Eckerö Line tarjoaa jäsenetuja vähintään 10 hengen ryhmille laivaristeily- ja reittihinnoista Helsinki-Tallinna.

Jäsenedut 2016 -esite PDF
Jäsenedut 2017 -esite PDF

Linnanmäki

Huvipuisto on suljettu talvella, avataan huhtikuussa 2017.

Hertz Autovuokraamo

Hyödynnä Hertz Autovuokraamon tarjoamat edut SAK:laisten liittojen jäsenille Suomessa ja maailmalla. Alennus on jopa 15 prosenttia normaalihinnoista.

Edun saat mainitsemalla alennustunnisteen CDP 719957 varausvaiheessa. Varaukset www.hertz.fi, puhelimitse Hertz Varauspalvelusta puh. 0200 11 22 33 (0,75€/min + pvm/mpm), tai omasta matkatoimistostasi.

Hertz on kansainvälinen autonvuokrausketju, joka toimii yli 150 maassa.

Imatran Kylpylä

Imatran Kylpylä ja Ukonniemi myöntävät majoituksen osuudesta seuraavat alennukset:
1. maanantaista perjantaihin 30 %
2. perjantaista maanantaihin 15 %
Alennus myönnetään, mikäli yksikin kunkin majoitustilan käyttäjistä on Metalliliiton jäsen. Tämä osoitetaan jäsenkortilla palvelua käytettäessä. Majoituksen tulee olla vähintään kahden vuorokauden mittainen. Majoitusvaraus tulee tehdä vähintään yksi kuukausi ennen majoitusajankohtaa. Kylpylällä ja Ukonniemellä on oikeus vaihdella tarjottavan kapasiteetin määrää kysyntätilanteen mukaisesti.
www.imatrankylpyla.fi

Kuntoranta

Kylpylähotelli Kuntoranta sijaitsee Varkaudessa. Normaalihinnoista myönnetään vähintään 10 prosentin alennus.
Järjestölomat 2017 -esite PDF
www.kuntoranta.fi

Restel

Jäsenenä majoitut erikoishintaan Restel Hotel Groupin Rantasipi-kylpylähotelleissa ja Rantasipi Rukahovissa. Jäsenetu on -12 % päivän hinnasta.Etu ei ole voimassa erikoisajankohtina eikä juhlapyhinä. www.rantasipi.fi

Varaukset  jäsenhintaan online-varausjärjestelmän, Hotellimaailman kautta tuotetunnuksella SIPIETU14.
www.hotellimaailma.fi

SAL-lomat

Suomen Ammattiliittojen Lomajärjestö SAL järjestää hyvinvointikursseja luottamushenkilöille Liikuntakeskus Pajulahdessa.
Esite PDF
Lisätietoja:
www.sal-lomat.fi
www.pajulahti.com

Suomen Hostellijärjestö

Suomen Hostellijärjestö (entinen Suonmen Retkeilymajajärjestö) tarjoaa  matkailuun liittyviä etuja. Hostellikortilla säästää vähintään 10 % majoituksesta kaikissa HI-hostelleissa. Alennuksia saa myös mm. auton vuokraamisesta ja museoiden sisäänpääsymaksuista. Hostellikortti on voimassa vuoden tai kaksi vuotta ostohetkestä alkaen.

Lisätietoja Suomen Hostellijärjestön jäseneduista ja alennuksista  sekä ohjeet hostellikortin hankkimisesta järjestön kotisivuilta www.hihostels.fi

Yyterin Kylpylä

Yyterin Kylpylä tarjoaa Metallityöväen Liiton jäsenille kevät- ja syyskaudella perushintaisesta majoituksesta ja kaikista normaalihintaisista majoituspaketeista 20 % alennuksen. Esite PDF

Lisätietoja Yyterin Kylpylästä sekä majoitusvaraukset:
Yyterin Kylpylä
Sipintie 1, 28840 PORI