Teollisuusliiton lomat

Viikko-osakkeet lomakohteissa

Teollisuusliiton jäsenten vuokrattavana on viikko-osakkeita Holiday Clubin lomakohteissa eri puolilla Suomea.

Haku tapahtuu sähköisesti sivulla:

Sivusto vaatii kirjautumisen:
Käyttäjänimi: metalliry
Salasana:     metalliry

Myös äkkilähtöjä!

Lomaviikko työttömille ja lomautetuille 13.–18.11. Huhmarissa

Hyvinvointilomat ry järjestää Lomakeskus Huhmarissa työttömille ja lomautetuille sekä heidän perheenjäsenilleen tuetun lomaviikon 13.–18.11.2017.

Ruokailut, ravintolapalvelut ja laajennettu vesimaailma sijaitsevat monitoimitalossa.

Lisätietoja www.lomakeskushuhmari.com

Lomaohjelman aiheina on mm. arjen hallintaa, yksinäisyyden torjumista, psyykkisen ja fyysisen hyvinvoinnin tukemista ja vahvistamista, vertaistukea ja uusia ystävyyssuhteita.

Loma tarjoaa irtioton arjesta, liikuntaa, ulkoilua ja elämyksiä yhdessä lomaryhmän kanssa. Vesimaailma on käytössä ti–la. Lastenhoito on järjestetty 3–6-vuotiaille lapsille ryhmähoitona kahtena päivänä 2 tuntia/päivä/lomajakso.

Loma sisältää täysihoidon sekä ohjelmapalvelut ja se on maksuton. Lomalaiset maksavat itse matkansa.

Lomalle haetaan joko sähköisesti tästä tai Hyvinvointilomien lomatukihakemuksella, joita voi tilata Teollisuusliiton toimistosta, puh. 020 77 41026 tai hakemuksen voi tulostaa tästä.

Hakemus on palautettava 15.8. mennessä osoitteella Teollisuusliitto ry, loma-asiat, PL 107, 00531 Helsinki.

Valinnat tehdään huomioiden hakijan tulot, terveydelliset tekijät ja elämäntilanne. Lomatukea ei myönnetä peräkkäisinä vuosina.

Lisätietoja lomasta saa Teollisuusliiton toimistosta Pia Toivaselta, puh. 020 77 41151 tai Hyvinvointilomista, puh 010 830 3400 (ma–pe klo 9–12).

Muistiloma – lomaviikko 4.–9.12. eläkeläisille Huhmarissa

Hyvinvointilomat ry järjestää Lomakeskus Huhmarissa eläkeläisille tuetun lomaviikon 4.–9.12.2017.

Lisätietoja www.lomakeskushuhmari.com

Lomalla on mahdollista osallistua toimintakykyä ylläpitävään ohjattuun liikuntaan ja luennolle.

Lomaan sisältyy täysihoito. Ohjattua ohjelmaa on kaksi kertaa päivässä, paitsi tulo- ja lähtöpäivänä. Loma tarjoaa irtioton arjesta, monipuolista liikuntaa ja ulkoilua, tietoiskuja ja pelejä yhdessä lomaryhmän kanssa sekä hemmotteluhetkiä vesimaailman poreissa. Loman aikana solmitaan uusia ystävyyssuhteita ja saadaan vertaistukea.

Loman hinta 100 €/henkilö. Matkat lomalainen maksaa itse.

Hakemus on palautettava 5.9. mennessä osoitteella Teollisuusliitto ry, loma-asiat, PL 107, 00531 Helsinki.

Lisätietoja lomasta saa Teollisuusliiton toimistosta Pia Toivaselta, puh. 020 77 41151 tai Hyvinvointilomista, puh. 010 830 3400 (ma–pe klo 9–12).

Joululoma lapsiperheille 22.–27.12. Huhmarissa

Hyvinvointilomat ry järjestää Lomakeskus Huhmarissa lapsiperheille tuetun lomaviikon 22.–27.12.2017.

Lomakeskus Huhmari sijaitsee Polvijärvellä lähellä Joensuuta. Majoitus on erillisissä loma-asunnoissa, joissa on makuuhuone, oleskelutilat, keittomahdollisuus ja wc/suihku, TV ja puhelin. Monitoimitalossa ruokailut, ravintolapalvelut, lasten leikkitilat ja laajennettu vesimaailma.

Lisätietoja www.lomakeskushuhmari.com

Loma on kestoltaan 5 vuorokautta. Se sisältää täysihoidon ja ohjelmat. Viikko tarjoaa leikkejä, retkiä ja seikkailuja koko perheelle. Lapsille askartelua ja mukavaa puuhaa joulunodotukseen. Aikuisille on lisäksi mm. vesijumppahetki. Lomajakson aikana järjestetään ryhmälastenhoitoa 3–6-vuotiaille lapsille kahtena päivänä.

Loman hinta on aikuiselta 100 €, alle 16-vuotiaat lapset maksutta. Matkat lomalainen maksaa itse.

Lomalle haetaan joko sähköisesti tästä tai Hyvinvointilomien lomatukihakemuksella, joita voi tilata Teollisuusliiton toimistosta, puh. 020 77 41026 tai hakemuksen voi tulostaa tästä. Hakemus on palautettava 23.9. mennessä osoitteella Teollisuusliitto ry, loma-asiat, PL 107, 00531 Helsinki.

Lisätietoja lomasta saa Teollisuusliiton toimistosta Pia Toivaselta, puh 020 77 41151 tai Hyvinvointilomista, puh. 010 830 3400 (ma–pe klo 9–12).

Muita lomatarjouksia

Muissakin lomapaikoissa on edullisia jäsentarjouksia Teollisuusliiton jäsenille. Katso lisätietoja tästä.