Metalliliiton lomat

Viikko-osakkeet lomakohteissa

Metalliliiton jäsenten vuokrattavana on viikko-osakkeita Holiday Clubin lomakohteissa eri puolilla Suomea.

Kevään 2017 lomaosakkeiden hakuaika on 21.9.-19.10.

Haku tapahtuu sähköisesti sivulla:

Sivusto vaatii kirjautumisen:
Käyttäjänimi: metalliry
Salasana:     metalliry

Myös äkkilähtöjä!

Lomaviikko työttömille ja lomautetuille Huhmarissa  30.1.–4.2.

Hyvinvointilomat ry järjestää Lomakeskus Huhmarissa työttömille ja lomautetuille heidän perheenjäsenilleen suunnatun tuetun lomaviikon 30.1.–4.2.2017

Lomakeskus Huhmari sijaitsee Polvijärvellä lähellä Joensuuta. Majoitus on erillisissä loma-asunnoissa, joissa on makuuhuone, oleskelutilat, keittomahdollisuus ja wc/suihku, TV ja puhelin. Ruokailut, ravintolapalvelut ja laajennettu vesimaailma sijaitsevat monitoimitalossa.

Lisätietoja www.lomakeskushuhmari.com

Lomaohjelman aiheina on mm. arjen hallintaa, yksinäisyyden torjumista, psyykkisen ja fyysisen hyvinvoinnin tukemista ja vahvistamista, vertaistukea ja uusia ystävyyssuhteita.

Loma sisältää täysihoidon sekä ohjelmapalvelut ja se on maksuton. Lomalaiset maksavat itse matkansa.  Loma tarjoaa irtioton arjesta, liikuntaa, ulkoilua ja elämyksiä yhdessä lomaryhmän kanssa. Vesimaailman poreissa voi viihtyä ti-la. Lastenhoito on järjestetty 3-6-vuotiaille lapsille ryhmähoitona kahtena päivänä 2 tuntia/päivä / lomajakso.

Lomalle haetaan Hyvinvointilomien sivuilta tai Hyvinvointilomien lomatukihakemuksella, joita voi tilata Metalliliiton toimistosta, puh. 020 77 41026 tai hakemuksen voi hakemuksen voi tulostaa tästä.

Hakemus on palautettava 30.11.2016 mennessä osoitteella Metallityöväen Liitto ry, loma-asiat, PL 107, 00531 Helsinki.

Valinnat tehdään huomioiden hakijan tulot, terveydelliset tekijät ja elämäntilanne. Lomatukea ei myönnetä peräkkäisinä vuosina.

Lisätietoja lomasta saa Metalliliiton toimistosta Pia Toivaselta, puh. 020 77 41151 tai Hyvinvointilomista, puh. 010 830 3400 (ma-pe klo 9-12).

Yhdessä enemmän – lomaviikko eläkeläisille Huhmarissa 23.–28.1.

Hyvinvointilomat ry järjestää Lomakeskus Huhmarissa eläkeläisille suunnatun tuetun lomaviikon 23.–28.1.2017.

Lisätietoja www.lomakeskushuhmari.com

Lomaohjelman aiheina on mm. yksinäisyyden torjumista, vertaistukea, uusia ystävyyssuhteita ja toimintakyvyn ylläpitämistä.

Loma sisältää täysihoidon sekä ohjelmapalvelut. Loma tarjoaa irtioton arjesta, liikuntaa, ulkoilua ja elämyksiä yhdessä lomaryhmän kanssa. Ohjattua ohjelmaa on kaksi kertaa päivässä paitsi tulo- ja lähtöpäivänä.

Loman hinta 100 €. Matkat lomalainen maksaa itse.

Lomalle haetaan joko Hae lomalle -linkin kautta osoitteessa www.hyvinvointilomat.fi tai Hyvinvointilomien lomatukihakemuksella, joita voi tilata Metalliliiton toimistosta, puh. 020 77 41026 tai hakemuksen voi tulostaa tästä.

Lisätietoja lomasta saa Metalliliiton toimistosta Pia Toivaselta, puh. 020 77 41151 tai Hyvinvointilomista, puh. 010 830 3400 (ma-pe klo 9-12).

Muita lomatarjouksia

Muissakin lomapaikoissa on edullisia jäsentarjouksia Metalliliiton jäsenille. Katso lisätietoja tästä.