Metalliliiton lomat

Viikko-osakkeet lomakohteissa

Metalliliiton jäsenten vuokrattavana on viikko-osakkeita Holiday Clubin lomakohteissa eri puolilla Suomea.

Haku tapahtuu sähköisesti sivulla:

Sivusto vaatii kirjautumisen:
Käyttäjänimi: metalliry
Salasana:     metalliry

Myös äkkilähtöjä!

Hyvän mielen lomaviikko eläkeläisille 28.5.–2.6. Huhmarissa

Hyvinvointilomat ry järjestää Lomakeskus Huhmarissa eläkeläisille suunnatun tuetun lomaviikon 28.5.–2.6.2017.

Lomakeskus Huhmari sijaitsee Polvijärvellä lähellä Joensuuta. Majoitus on erillisissä loma-asunnoissa, joissa on makuuhuone, oleskelutilat, keittomahdollisuus ja wc/suihku, TV ja puhelin. Ruokailut, ravintolapalvelut ja laajennettu vesimaailma sijaitsevat monitoimitalossa.

Lisätietoja www.lomakeskushuhmari.com

Lomaohjelman aiheina on mm. hyvinvointia, vertaistukea, uusia ystävyyssuhteita ja toimintakyvyn ylläpitämistä.

Loma sisältää täysihoidon sekä ohjelmapalvelut. Loma tarjoaa irtioton arjesta, liikuntaa, ulkoilua ja elämyksiä yhdessä lomaryhmän kanssa. Ohjattua ohjelmaa on kaksi kertaa päivässä paitsi tulo- ja lähtöpäivänä.

Loman hinta on 100 €. Matkat lomalainen maksaa itse.

Lomalle haetaan Hyvinvointilomien sivuilta tai Hyvinvointilomien lomatukihakemuksella, joita voi tilata Metalliliiton toimistosta, puh. 020 77 41026 tai hakemuksen voi hakemuksen voi tulostaa tästä.

Hakemus on palautettava 27.2. mennessä osoitteella Metallityöväen Liitto ry, loma-asiat, PL 107, 00531 Helsinki.

Valinnat tehdään huomioiden hakijan tulot, terveydelliset tekijät ja elämäntilanne. Lomatukea ei myönnetä peräkkäisinä vuosina.

Lisätietoja lomasta saa Metalliliiton toimistosta Pia Toivaselta, puh. 020 77 41151 tai Hyvinvointilomista, puh. 010 830 3400 (ma-pe klo 9-12).

Lomaviikko työttömille ja lomautetuille 15.–20.5. Huhmarissa

Hyvinvointilomat ry järjestää Lomakeskus Huhmarissa työttömille ja lomautetuille heidän perheenjäsenilleen tuetun lomaviikon 15.–20.5.2017.

Lisätietoja www.lomakeskushuhmari.com

Lomaohjelman aiheina on mm. arjen hallintaa, yksinäisyyden torjumista, psyykkisen ja fyysisen hyvinvoinnin tukemista ja vahvistamista, vertaistukea ja uusia ystävyyssuhteita.

Loma sisältää täysihoidon sekä ohjelmapalvelut ja se on maksuton. (Metalliliitto maksaa omavastuuosuuden). Lomalaiset maksavat itse matkansa. Loma tarjoaa irtioton arjesta, liikuntaa, ulkoilua ja elämyksiä yhdessä lomaryhmän kanssa. Vesimaailman poreissa voi viihtyä ti–la. Lastenhoito on järjestetty 3–6-vuotiaille lapsille ryhmähoitona kahtena päivänä 2 tuntia/päivä/lomajakso.

Hakemus on palautettava 14.2. mennessä osoitteella Metallityöväen Liitto ry, loma-asiat, PL 107, 00531 Helsinki.

Lisätietoja lomasta saa Metalliliiton toimistosta Pia Toivaselta, puh. 020 77 41151 tai Hyvinvointilomista, puh. 010 830 3400 (ma-pe klo 9-12).

Muita lomatarjouksia

Muissakin lomapaikoissa on edullisia jäsentarjouksia Metalliliiton jäsenille. Katso lisätietoja tästä.