Metalliliiton lomat

Viikko-osakkeet lomakohteissa

Metalliliiton jäsenten vuokrattavana on viikko-osakkeita Holiday Clubin lomakohteissa eri puolilla Suomea.

Viikkojen 23 - 52 / 2017 hakuaika oli 15.2. - 12.3.2017.
Jos viikkoja jää vapaaksi, ne ovat haettavissa 20.3. klo 10 alkaen.

Haku tapahtuu sähköisesti sivulla:

Sivusto vaatii kirjautumisen:
Käyttäjänimi: metalliry
Salasana:     metalliry

Myös äkkilähtöjä!

Eläkeläistoiminnan kurssi 14.–18.8. Murikassa

Eläkeläistoiminnan kurssi järjestetään 14.–18.8.2017 Metallityöväen Murikka-opistolla Tampereella.

Kurssiviikon sisältö muodostuu ajankohtaisista aiheista, leikkimielisistä kilpailuista ja mukavasta yhdessä tekemisestä.

Kurssille, jota myös kutsutaan Veteraanilomaksi, ovat oikeutettuja liiton ja/tai ammattiosaston luottamustoimissa mukana olleet, eläkkeellä olevat liiton vapaajäsenet ja heidän puolisonsa. Osaston jäsen voidaan hyväksyä veteraanilomalle vain yhden kerran.

Kurssille valitulle viikko on maksuton. Puolisolle hinta on 190 €.

Kurssihakemuksen tekee oman ammattiosaston toimikunta erillisellä lomakkeella, joka on saatavissa liiton postituksesta, puh. 020 77 41026 sekä aluetoimistoista.

Hakemuksessa tulee ilmetä hakijan luottamustoimet.

Hakemukset toimitetaan 24.5. mennessä osoitteella: Metallityöväen liitto ry, Pia Toivanen/eläkeläistoiminnan kurssi, PL 107, 00531 Helsinki.

Kurssille hyväksytyille lähetetään kesäkuussa henkilökohtainen kutsu, jossa kerrotaan lomaan liittyvistä käytännön asioista. Tiedusteluihin vastaa Pia Toivanen, puh. 020 77 41151.

Murikkaan liittyvistä käytännöistä vastaa Heli Hokkanen, puh. 040 544 3961.

Lomaviikko työttömille ja lomautetuille 4.–9.9. Huhmarissa

Hyvinvointilomat ry järjestää Lomakeskus Huhmarissa työttömille ja lomautetuille heidän perheenjäsenilleen suunnatun tuetun lomaviikon 4.–9.9.2017.

Lomakeskus Huhmari sijaitsee Polvijärvellä lähellä Joensuuta. Majoitus on erillisissä loma-asunnoissa, joissa on makuuhuone, oleskelutilat, keittomahdollisuus ja wc/suihku, TV ja puhelin.

Ruokailut, ravintolapalvelut ja laajennettu vesimaailma sijaitsevat monitoimitalossa.

Lisätietoja www.lomakeskushuhmari.com

Lomaohjelman aiheina on mm. arjen hallintaa, yksinäisyyden torjumista, psyykkisen ja fyysisen hyvinvoinnin tukemista ja vahvistamista, vertaistukea ja uusia ystävyyssuhteita.

Vesimaailman poreissa voi viihtyä ti–la. Lastenhoito on järjestetty 3–6-vuotiaille lapsille ryhmähoitona kahtena päivänä 2 tuntia/päivä/lomajakso.

Loma sisältää täysihoidon sekä ohjelmapalvelut ja se on maksuton. Lomalaiset maksavat itse matkansa.

Lomalle haetaan joko sähköisesti tästä tai Hyvinvointilomien lomatukihakemuksella, joita voi tilata Metalliliiton toimistosta puh. 020 77 41026  tai hakemuksen voi tulostaa tästä.

Hakemus on palautettava 6.6. mennessä osoitteella Metallityöväen Liitto ry, loma-asiat, PL 107, 00531 Helsinki.

Valinnat tehdään huomioiden hakijan tulot, terveydelliset tekijät ja elämäntilanne. Lomatukea ei myönnetä peräkkäisinä vuosina.

Lisätietoja lomasta saa Metalliliiton toimistosta Pia Toivaselta, puh. 020 77 41151 tai Hyvinvointilomista, puh. 010 830 3400 (ma–pe klo 9–12).

Muistiloma – lomaviikko eläkeläisille 11.–16.9. Huhmarissa

Hyvinvointilomat ry järjestää Lomakeskus Huhmarissa eläkeläisille suunnatun tuetun lomaviikon 11.–16.9.2017.

Lisätietoja www.lomakeskushuhmari.com

Lomalla on mahdollista osallistua toimintakykyä ylläpitävään ohjattuun liikuntaan ja luennolle.

Lomaan sisältyy täysihoito. Ohjattua ohjelmaa on kaksi kertaa päivässä, paitsi tulo- ja lähtöpäivänä. Loma tarjoaa irtioton arjesta, monipuolista liikuntaa ja ulkoilua, tietoiskuja ja pelejä yhdessä lomaryhmän kanssa sekä hemmotteluhetkiä vesimaailman poreissa. Loman aikana solmitaan uusia ystävyyssuhteita ja saadaan vertaistukea.

Loman hinta on 100 euroa. Matkat lomalainen maksaa itse.

Lomalle haetaan joko sähköisesti tästä tai Hyvinvointilomien lomatukihakemuksella, joita voi tilata Metalliliiton toimistosta puh.020 77 41026 tai hakemuksen voi tulostaa tästä.

Hakemus on palautettava 13.6. mennessä osoitteella Metallityöväen Liitto ry, loma-asiat, PL 107, 00531 Helsinki.

Lisätietoja lomasta saa Metalliliiton toimistosta Pia Toivaselta, puh. 020 77 41151 tai Hyvinvointilomista, puh. 010 830 3400 (ma-pe klo 9–12).

Muita lomatarjouksia

Muissakin lomapaikoissa on edullisia jäsentarjouksia Metalliliiton jäsenille. Katso lisätietoja tästä.