Liiton työympäristöseminaari Murikka-opistolla 23.-24.5.

Seminaarissa pohditaan ensimmäisenä päivänä työpajoissa työpaikan yhdenvertaisuutta, tutkitaan tapaturmia ja edistetään työhyvinvointia työkaaren aikana. Lisäksi saadaan tietoa työntekijän sosiaaliturvan ajankohtaisista muutoksista ja kuullaan työkunnon ylläpitämisestä. (Tänä vuonna ei ole kuntotestejä.)

Toisena päivänä ihmetellään, mitä voisi tehdä, kun viimeinen kortti on käytetty työkyvyn tukemisessa, sovitetaan yhteen työaikaa ja paikallista sopimista sekä kuullaan työsuojelun valvonnan tulevaisuudesta.

Seminaarin ohjelma PDF

Seminaari on tarkoitettu työpaikkojen työsuojeluvaltuutetuille, pääluottamusmiehille ja työsuojeluasiamiehille. Metalliliiton jäsenille seminaari on maksuton. Ellei työnantaja jostakin syystä maksa ansionmenetystä ja matkakustannuksia, maksaa liitto jäsenilleen kurssistipendin ja -päivärahan sekä matkat yleisen kulkuneuvotaksan mukaan.

Murikan remontin vuoksi majoitus on ainoastaan kahden hengen huoneissa ja osallistujamäärä on rajoitettu!

Jos tarvitset kuljetuksen Tampereelta tai sinulla on pitkämatkalaisena tarvetta tulla jo edeltävänä iltana, tulee siitä sopia etukäteen ilmoittautumisen yhteydessä.

Ilmoittautumiset 6.5.2017 mennessä Metalliliittoon Mari Kostamolle mari.kostamo@metalliliitto.fi  tai puh. 020 77 41131.

Osallistujat valitaan ilmoittautumisjärjestyksessä.

Lisätietoja saa työympäristöasiantuntija Marjut Lumijärveltä puh. 020 77 41136 ja työympäristöasiantuntija Juha Sutiselta puh. 020 77 41120.