Teollisuusliitto on Suomen suurin teollisuuden ammattiliitto. Liitolla on yli 140 000 jäsentä, joiden etuja liitto valvoo. Liitolla on keskustoimisto Helsingissä ja 11 aluetoimistoa.

Teollisuusliitto, Puuliitto ja Teollisuusalojen ammattiliitto TEAM yhdistyvät yli 220 000 jäsenen suurliitoksi vuoden 2018 alusta lukien.

Haemme vakituiseen työsuhteeseen

työympäristöasiantuntijaa

Työympäristöasiantuntija vastaa työympäristöä koskevien kemiallisten haittatekijöiden ja vaarojen seurannasta, kemikaaliturvallisuuden kehittämisestä sekä kemiallisiin tekijöihin liittyvästä edunvalvonnasta, ohjeistuksesta sekä yhteyksistä asiantuntijalaitoksiin ja sidosryhmiin.

Työympäristöasiantuntija toimii Kemian sektorin asiantuntijana ja osallistuu työelämän kehittämiseen sekä koti- ja ulkomaisissa verkostoissa vaikuttamiseen. Hän toimii luennoitsijana työsuojelukursseilla ja tilaisuuksissa suunnitelman mukaisesti ja osallistuu koulutuksen suunnitteluun ja kehittämiseen.

Tehtävä edellyttää

• soveltuvaa koulutusta
  • kykyä itsenäiseen työskentelyyn
  • teollisuuden ja ammattiyhdistystoiminnan tuntemusta
  • kykyä tuottaa sujuvaa asiatekstiä
  • matkustamista
  • itsenäistä ja aktiivista otetta
  • arvostamme ruotsin ja englannin kielen taitoa

Tarjoamme

• mielenkiintoisen työtehtävän
  • hyvät kehittymismahdollisuudet
  • joustavan ja kannustavan työyhteisön
  • hyvät työsuhde-etuudet
  • vakaan työnantajan

Tehtävästä maksetaan Ay-toimihenkilöt ry:n työehtosopimuksen mukainen palkka. Työsuhde alkaa 1.11.2017 tai sopimuksen mukaan.

Vapaamuotoiset hakemukset, joita ei palauteta, pyydämme toimittamaan 6.10.2017 mennessä osoitteella:
Teollisuusliitto ry, Juha Pesola, PL 107, 00531 Helsinki tai
juha.pesola@metalliliitto.fi

Lisätietoja tehtävästä antavat TEAM:n työympäristösihteeri Kari Mäkelä, puh. 050 303 9271 ja työympäristöpäällikkö Juha Pesola, puh. 0400 548 441.