Kestävän kaivostoiminnan verkosto on Sitran käynnistämä vapaaehtoinen yhteistyöhanke, joka tarjoaa neutraalin foorumin kaivosalan ja sen sidosryhmien väliselle vuorovaikutukselle. Verkosto kehittää ja räätälöi Suomen kaivosalalle sopivia toimintamalleja vastuullisen kaivostoiminnan edistämiseksi. Lisätietoja www.sitra.fi/ekologia/vastuullinen-kaivostoiminta

Sitran vetäytyessä hankkeesta ja verkoston aloittaessa itsenäisen toiminnan

haemme nyt määräaikaiseen kolmen vuoden työsuhteeseen

KESTÄVÄN KAIVOSTOIMINNAN VERKOSTON PÄÄSIHTEERIÄ

Vastaat verkoston toiminnan kehittämisestä yhteistyössä verkoston hallituksen ja työryhmien kanssa. Edistät laadukasta dialogia ja yhteistyötä eri sidosryhmien kesken. Vastaat verkoston vuosiraporttien tiedonkeruusta ja laadinnasta sekä ylläpidät kaivosvastuu.fi sivustoa. Huolehdit verkoston vastuullisuustyökalujen ylläpidosta. Työtehtäviisi kuuluvat myös verkoston puheenjohtajiston avustaminen ja verkoston hallinnolliset asiat.

Odotamme sinulta aktiivista ja itsenäistä otetta verkoston toiminnan kehittämisessä. Sinulla on erinomaiset vuorovaikutustaidot, tulet toimeen erilaisten ihmisten kanssa ja osaat innostaa työyhteisöä. Osaat hyödyntää somea viestinnän välineenä. Esimiehenäsi hallinnollisissa asioissa toimii Kaivosteollisuus ry:n toiminnanjohtaja.

Edellytämme, että sinulla on soveltuva korkeakoulututkinto ja vähintään kolmen vuoden työkokemus. Kiinnostus kaivosalaan sekä kokemus yhteiskuntavastuuasioista, mielellään teollisuusympäristössä ovat eduksi. Sinulla on hyvä suullinen ja kirjallinen suomen ja englannin kielen taito.

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen ja tärkeän työn kaivosteollisuuden vastuullisuusasioiden parissa.

Tehtävää koskeviin tiedusteluihin vastaa Kaivosteollisuus ry:n toiminnanjohtaja Pekka Suomela (soittopyynnöt sähköpostitse).

Hakemukset ansioluetteloineen ja palkkatoivomuksineen pyydetään lähettämään sähköpostilla 29.5.2015 mennessä osoitteeseen pekka.suomela@teknologiateollisuus.fi