Haku SASKin opintomatkalle Intiaan

Haku SASKin opintomatkalle Intiaan on käynnissä!

Matka kestää noin kaksi viikkoa ja alustava ajankohta on 12.11.–25.11.2017. Aika tarkentuu helmikuun aikana lentovarausten vahvistuessa. Matkan hinnaksi tulee noin 2 200 - 2 500 euroa, sisältäen lennot, majoituksen, ohjelman ja osan ruokailuista.

Joukkueeseen mahtuu 15 eri ikäistä ammattiliittojen jäsentä eri aloilta ja eri puolilta Suomea. Ryhmän mukana matkustaa suomalainen matkanjohtaja.

Opintomatka on osallistujien itsensä kustantama solidaarisuusmatka, jonka ohjelman järjestävät SASKin paikalliset kumppanit. SASK on järjestänyt matkoja joka vuosi 1990-luvun alusta lähtien. Matkakohteina ovat olleet Filippiinit, Mosambik, Kolumbia, Nicaragua, Dominikaaninen tasavalta, Tansania, Namibia, Ghana, Uruguay, Brasilian Amazonas ja Nepal.

SASK toimii Intiassa muun muassa kivilouhosten ja tiilitehtaiden työntekijöiden olojen parantamiseksi. Lisäksi SASK tukee hyvin tuloksin lapsityön vastaista taistelua.

Lopullinen matkaohjelma valmistuu alkusyksystä. Sitä ennen osallistujat pääsevät esittämään toivomuksia vierailukohteista ja ohjelman sisällöstä. SASK järjestää matkalaisille syyskuussa viikonlopun mittaisen valmennuskurssin pääkaupunkiseudulla.

Haku opintomatkalle tapahtuu tällä lomakkeella. Haku on auki 12.2.2017 asti.

Lisätietoja matkasta SASKin sivuilla

Suomen Ammattiliittojen Solidaarisuuskeskus SASK