Jäsenkortti 2015-2016

Metalliliiton jäsenkortti on kaksivuotinen. Kortti on voimassa vuodet 2015-2016.

Tärkeää tietoa itsemaksaville jäsenille

1. Voit nyt vaihtaa Metallityöväen Liiton paperisen jäsenmaksulaskun sähköiseen e-laskuun.

Saat laskun jatkossa kuukausittain suoraan omaan verkkopankkiisi. E-laskussa on valmiina maksamiseen tarvittavia tietoja (esim. viite) sekä linkki jäsenmaksulaskuriin, joten maksaminen helpottuu huomattavasti.

Voit tehdä e-laskusopimuksen kirjautumalla omaan verkkopankkiisi. Valitse laskuttajaksi "Metallityöväen liitto" ja kirjaa yksilöintitiedoksi henkilötunnuksesi. Tämän jälkeen saat jäsenmaksulaskun kätevästi kuukausittain suoraan verkkopankkiisi.

E-lasku tulee verkkopankkiisi summalla 0€. Laske e-laskusta löytyvällä laskurilla oikea jäsenmaksu ja muuta se e-laskulle. Muutoin e-laskulla on valmiina kaikki maksamiseen tarvittavat tiedot. Summan muuttamisen jälkeen e-lasku tarvitsee ainoastaan tarkistaa ja hyväksyä maksettavaksi. Lisätietoja e-laskusopimuksen tekemisestä saat omasta pankistasi.

Jäsenmaksu vuonna 2016 on 1,75 prosenttia bruttopalkasta.

2. Jos tarvitset jäsenmaksulaskun jollekin poikkeavalle ajalle, kun sinulla on esimerkiksi lyhyt työjakso työnantajalla, joka ei peri jäsenmaksua toimi seuraavasti:

• kirjaudu Metalliliiton kotisivulla www.metalliliitto.fi > sähköinen asiointi > päivitä jäsentietojasi omiin jäsentietoihisi pankkitunnuksillasi
  • valitse kohta jäsenmaksut > jäsenmaksulaskuri, syötä laskuriin palkkatieto, aika jota palkka koskee ja näpäytä laske-painiketta

Näin saat tilin- ja viitenumeron, joita käyttämällä voit maksun suorittaa. Voit myös lähettää laskutiedot tekstiviestinä matkapuhelimeesi.

Nettijäsenrekisteri ja tekstiviestit

YAP Solutions Oy tarjoaa ammattiosastoille mahdollisuuden lähettää tekstiviestit suoraan Nettijäsenrekisteristä.